viernes, 15 de mayo de 2020

Divendres, 15 de maig

Bon dia a tots i a totes!!
Avui en Marc Borràs i n'Elías volen compartir amb tots nosaltres uns llibres.

N'Elías està llegint "LOS COMPAS ESCAPAN DE LA PRISIÓN" un llibre  molt interessant i que li està agradant molt.


Per altra banda, en Marc Borràs ha escrit un llibre. La idea va sorgir quan va veure que un company també estava fent-ne un; veure´l el va motivar i es va posar a treballar, va escriure la història en un word i amb la rúbrica i l'ajuda de la seva família ho va corregir. Després va utilitzar una aplicació per fer llibres i va utilitzar l´ipad per fer els dibuixos. 
Cal dir que en Marc ha estat treballant en el seu llibre molt de temps!
El resultat és genial!!
Què en penseu?

Clica per veure el llibre d'en Marc: 👉EL LOBO Y LOS AMIGOS EN EL BOSQUE 1

8 comentarios:

  1. Hola Marc, soc Jon, el llibre es molt divertir, m' encanta!! Jo també vaig escriure un llibre, pero es va quedar a la classe, ho compartiré amb vosaltres també

    ResponderEliminar
  2. Bon dia Jon!!
    Si!! El teu ens el vares mostrar a classe i ens va quedar pendent llegir-lo a l'assemblea. Està a l'escola. En tornar, el llegirem i així el podrem comentar entre tots!!!

    ResponderEliminar
  3. Hola classe ,com esteu?
    Uns dels llibres que me he llegit es diu el SECRETO de las HADAS de las FLORES va sobre cinc amigues que tenen que resoldre un misteri. Les amigues es diuen Pamela tambe com Pam, Violeta també com Vivi, Colett també com Coco, Niky i Paulina. També me he Llgit un que es diu CINC AMIGUES I UN MÚSICAL també surten elles surt un personatge nou Vainilla i el llibre que me estic llegint ara es diu La helada màgia de Elsa, si es la de Frozen i despres d'aquest llibre em llgjire un que es diu Anna hace amigos, també la de Frozen. I al final llegiré dos mes de les cinc amigues que m'ha comprat la meva mare.
    Aixo es tot. Adeu.

    ResponderEliminar
  4. I una cosa que se m'avia oblidat es que tinc ganes de vorevos

    ResponderEliminar
  5. Hola Marc me he leido tu libro esta mui chulo bamos que me ha gustado mucho
    Adios.

    ResponderEliminar