martes, 21 de abril de 2020

Dimarts, 21 d´abril

Bon dia!!
Com estu avui d´energia?
Vos proposo  aquests enigmes per anar despertant la ment! Vos atreviu? 
Podeu deixar el resultat als comentaris del bloc!

Recordau que hau d´anar fent el vostro relat literari! Ànim!!

En referència als dubtes que han sorgit sobre el pseudònim i la butlleta identificativa no us preocupeu; tal vegada hi haurà algun canvi respecte a això. Vos mantindrem informats. Això si, podeu anar fent l´esborrany i creant les vostres obres. 

 Disculpau les molèsties!

24 comentarios:

  1. Hola Marta, soy Ariadna y el reto A no lo e podido hacer era muy dificil!!
    Y la B es 22.
    Un abrazo.
    Ariadna Boto Sánchez

    ResponderEliminar
  2. Una cosa marta pots tornar a posar la rubrica de projecte per fabor?????
    Una abrazada.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bon dia Ariadna? A quina rúbrica fas referència? Vull dir, vols la de l´exposició oral o la rúbrica de llengua pel conte?

      Eliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Hola Marta e arribat a dibuixa el enigma i es dibertit


    ResponderEliminar
  5. Hola e fet la segona probable i ma ajudat una mica es meu para
    Era molt difisil

    ResponderEliminar
  6. Hola Marta soc Pedro el enigma es 22 i el dibuix lo e fet pero me a costat molt.

    ResponderEliminar
  7. Hola Marta ,soc Jon a mi el segon enigme hem dona 20 i el altre ho he fet a la primera ,adeu

    ResponderEliminar
  8. Hola Marta,
    Sóc Paula.
    He fet el primer amb un poc d'ajuda.
    El segon m` ha donat 20.

    ResponderEliminar
  9. Hola Marta soc Marc B el primer m’ha costat molt pero lo he fet i el segon m’ha donat 20

    ResponderEliminar
  10. Hola marta,a jo ma donat 20 i l'atra ma costat molt

    ResponderEliminar
  11. Hola Marta,a jo ma donat 20 i l'altra no lo he pogut fero.

    ResponderEliminar
  12. Hola Marta bon dia, soc na Sofia i ja é fet els dos ejercicis el a) amb la ajuda del meu pare, resultat de la b) 20, una abraçada adéu.

    ResponderEliminar
  13. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  14. Hola Marta, yo me refiero a la de l´exposició oral.
    Un abrazo.
    Ariadna Boto Sánchez

    ResponderEliminar
  15. Bon dia marta la activitat a es no i la b es 20

    ResponderEliminar
  16. Ho heu fet molt bé!! La primera és un poc complicada. Si voleu que vos digui la veritat a mi també m´ha costat un poc!
    La segona es 20.
    Fantàstic!

    ResponderEliminar
  17. Hola marta, soc en Juan, jo en el repte A/ la e tingut que fer unes voltes pero
    mha sortit a la tercera,
    i en la B/ el resultat es 20.

    ResponderEliminar
  18. Hola marta, soc en Juan, jo en el repte A/ la e tingut que fer unes voltes pero
    mha sortit a la tercera,
    i en la B/ el resultat es 20.

    ResponderEliminar
  19. bon dia,
    avui he fet els dos .
    La primera em cost ferla.
    La segona feina es 20.
    Un peto Maya fins a pronta

    ResponderEliminar
  20. hola Marta.El primer em va sortir ala segona.
    Per al segon m'ha ajudat la meva mare i el resultat és 20.
    Eric















    ResponderEliminar
  21. Hola Marta soc na Mica:

    L'egersici dels super heroes era molt fasil ma donat 20

    En la jersisi d'ingeni ho he aconseguit amb ajuda de la meva mare. Adeu Marta petons.

    ResponderEliminar
  22. HOla soy Ivan. He conseguido hacer el dibujo pero lo he tenido que intentar tres veces.
    Besos a todos

    ResponderEliminar